måndag 21 december 2009

Måndag

Bara 3 dagar kvar till jul =))
Ååå äntligen har vi snö.... jag ska ut å fota lite imon,
hoppas snön ligger kvar då! 16cm har det kommit
idag;)
Jag har jobbat i helgen PUST...värsta julruschen! Jag har vart
så trött i huvudet men nu e jag på G igen! Har inte så
mycket bilder å bju på....men det kommer mera...snart!

Imon fyller Ronja 7 månader!! Tiden går sååååå fort! Nästan lite för fort!
Vi hinner inte med! Hon utvecklas i en rasande takt!



Ronjas kusin Lisa å hennes Emil va här å hälsa på i lördags!
Vi åt middag å bada spa å spelade buzz!!! JAG VANN första
omgången å Lisa kom 2:a...HEJJA oss!!! Andra gången VANN Lisa
å jag kom 2:a...HEJJA oss igen! Grabbarna kom på jumboplats...hahahaha
men så är det när man inte är allmänbildad! Får nog lära Jonas lite, det
är ju pinsamt att han e så korkad;) hi hi hi hi hi
Vi hade en riktigt mysig kväll
Så skulle vi få till ett fint foto på Ronja m kusin å Emil:


klappar fint



Lisa hade en gigantisk vulkan i pannan=)



När Ronja e trött så suger hon på sin tumme...då
vill hon samtidigt gosa med näsan....alltså inte hennes näsa
utan den som sitter närmast....här blev Lisa den lyckligt
utvalda



Vi lyckades sådär å få ett bra kort på alla 3
Ronja vill inte vara med



kanske bättre med lite avstånd?
Söta dom e



Jaja..här e Emil å Ronja fina iaf;)
Fast Lisa e söt oxå...bara att hon blundar!



killarna drack mååååånga ÖL (focus på falcon;) å badade lääääänge!
-7 grader ute å 39 i vattnet=)



Ronja har hittat en egen hoppgungestil=) HA HA HA

Original Video - More videos at TinyPic





Ronja ÄLSKAR gröt! Men nu fick hon smörgås
med leverpastej för första gången.....va hände då????




VI SES SNART IGEN!!!!

3 kommentarer:

Lena sa...

Åhhh så mysigt ni har det =)
Pusssss

madde jimmys syster sa...

Hahaha söt hon e i hoppgungan haha

Farmor/Suzanne sa...

Gud vad roliga videos! Skrattade så att tårana rann!! Och vilket temprament!!Hon VET vad hon vill!!
God Jul