lördag 5 december 2009

Fest med jobbet å lite till

Hej alla glada!
Idag har jag STORSTÄDAT å Ronja har vart med mormor!!!
Det tycker hon e så mysigt Ronja! Å nu e jag helt slut...ska lägga mig å
sova middag med Ronja strax!

Vi har vart på 6månaders kontroll! 70cm lång
å 8230gr väger hon nu! Hon är längre än va hon e tjock=)
Hon har stannat av lite, kurvan har gått ner ett litet häpp
...men det är ingen fara, det ska visst va så
Hon är PERFEKT <3 <3

I lördags va vi ute men jobbet! Vi hade JÄTTEKUL!
Jag hämtade upp Terese på vägen...vi stanna på Shell å handla lite nyttigt;)


Sen träffades vi hemma hos Johanna i
hennes nya fina lägenhet



Välfyllt för att va Johannas kylskåp=)



Alla tjejerna på jobbet



Näää dom är inte gravida....bara runda å goa



Terese hittade min ridhjälm i bilen! Snyggt!



Johanna har opererat tuttarna



nä...det har hon inte;) lurifax



Terese har fått tandställning...SEXY babee



Malin pekar fingerr åt Marie...det gillar hon...NOT hi hi



Vi ÄGDE dansgolvet



fast mest Malin



Vi hitta Johannas mamma ute....hon luktade rök...
det gillar INTE Johanna...kolla slaget är på väg



ha ha ha ha hon ÄR ARG på sin stackars mamma


2,5 kilo har jag gått ner på 2 veckor.....JIPPIE bara 7 kvar!
I måndags fick vi med oss en liten go Lisa
till viktväktarna....Så lycklig när hon såg vågen;)



Jag red i söndags....Magdalena skulle ut å handla
julklappar så då fick jag hjälpa henne med "lille" Fridolf!!!
Han är SÅÅÅ fin! Å jag e SÅÅÅÅ otränad!
Hade en hemsk träningsvärk...men det är det värt



fina stora 181cm höga killen



Mikaelas lägenhet! Vi va där i måndags å
fika!!!! Jag fick kaffe å en rå potatis!!!



NEJ vi har inte låtit henne smaka!!!!!!!!!!!
Men bilderna blev kul!!



Ge mig ge mig ge mig



Mmmmm



lite beskt!!!! (NEJ hon har inte smakat, men visst ser det ut så?)



Nu när man har bebis så är det slut på mina
GRINCHfasoner ( Johanna kallar mig grinchen)
Vi har skaffat JULGRAN!!!!!


HÄR KOMMER 5 st VIDEOS:


Ronja tittar på morfars film....hon e för rolig
med sitt gungande så fort hon ser honom




snart kryper hon nog...hon har börjat dra upp
benen lite





här tittar hon igen...å pratar med morfar lite...å
gungar förståss=)





Dom som känner Chilli vet att hon "OOOAR" ganska
mycket.......Det har R snappat upp;)






Nu sitter hon helt själv utan stöd! DUKTIGA DUKTIGA lillstrumpa

5 kommentarer:

Lena sa...

Åhhhh så söt när hon kollar videon med morfar =)
Jag tror hon drack öl när ni inte såg ,, hi hi

Farmor/Suzanne sa...

Jag tror också att hon drack, barn brukar älska öl! Det gjorde hennes pappa när han var i samma ålder!!
Fint ni har det med julgran.
Och Ronja ser så stor ut!
Kram

johanna sa...

Haha bra Lotta! Lite julkänsla i hemmet!!! =))))) Vilka fina bilder ifrån jobbfesten! Vi syns imån snygging så får vi boka en dag vi kan leka.

PÖÖÖÖSSSSS

Kristina sa...

Hej du!

Jag hittade hit! Hade någonstans i bakhuvudet vad adressen var till din blogg :). Så många fina bilder du har och vad duktig du är på att skriva om Ronja. Jag har också en blogg om Vidar men den är lösenordsskyddad - maila gärna så ska du få länken och lösenord (kristinarobertsson@hotmail.com). Jag har även en inredningsblogg men den är inte lösenordsskyddad så den kan du bara kika in på om du känner för det :). www.kixkoll.blogg.se.

Hoppas klädpartyt var bra. Lilleman är nu mycket bättre från sin förkylning, skönt. Ses vi på glöggpatyt hos Sylwia på onsdag?

Hej svejs så länge!
Kram/Kristina (Vidars mamma från mammagruppen)

Lotta sa...

Hej Kristina!

Va kul att du hittade hit=)
Jag mejlar dig med en gång! Synd att du inte kunde vara med idag...men självklart ses vi på onsdag!!

Kram kram kram