torsdag 10 december 2009

Heeeeej hej!

Heeej alla!
Det har vart en händelserik vecka...som alltid;)
Julbord med jobbet...Ullared med Jonas..ja det
är sant...Vi julhandlade, det va lungt på folk för å vara
julrusch..INGA köer! Det va tur för mig det...annars
hade Jonas nog blivit tokig=) eller jag menar tokigare;)

Sen Viktväktarna i måndags...jaha nu har jag gått ner 3,7 kilo på 3 veckor!!!!
Jippie jippie...bara 6,3 kilo kvar!!!!!!!!! Det är riktigt kul med vv...jag äter
massor av ALLT hela tiden! Aldrig hungrig!! Super bra sätt att gå
ner i vikt på!!

Sen har Emil å Sandra å Thea vart här
Dessa bfs:sen är ju inte lätta att fota ihop....Thea blundar



eller så gör Ronja det=)



Thea halvnaken:




Jonas gick å sov middag med Ronja...HAHAHA
Jonas e den enda som sover;)


Igår hade jag ett "me & I" party hemma....det
va riktigt kul! Å vilka kläder!!! Kolla in hemsidan
www.meandi.se AJ LÖÖÖVE IT
11 mammor å 10 barn hade vi här!
det va verkligen mysigt! Tack alla mina goa vänner!



alla satt lite här och var!



Jag köpte 2 tunikor och ett par byxor till Ronja...
å denna COOOOLA!!!!!!!!
Sååååå fin!
Jonas tycker INTE alls om den;(


Försökte fånga några miner...för det är hon så bra på
att göra konstiga fula



ha ha Söööööt



thi hi



Ronjas morfar visar Ronja att hennes D-droppar
e nog lika farliga som hans receptfria bafusin!
Måste vara farligt med så mycket restriktioner



Jag har köpt nya jalusi-gardiner till köket, trodde väl dom skulle kosta
ca 2000 :- gissa om jag nästan dog....4000:- å då har jag fått 500:-
i rabatt!!!!!!!!!!!! AJ AJ AJ det va dumt dumt dumt! Jonas blev glad iaf...
eftersom vi inte vet var vi ska göra av alla våra pengar
nu i jul =) jajaja vad är väl en bal på slottet;)



fina blev dom ju




väldigt praktiskt när solen lyser på




Chilli är med Ronja...det tycker hon e mysigt



våra flickor <3




storöga hos mormor å morfar



goa kinderna



Nu vet jag var hon fått sitt tumsugande ifrån.......
Detta e jag!!!!!!!!!!!!!!!! Mamma det har du aldrig sagt!!!
Jag hittade denna bilden i mitt gamla album




här e jag igen....hur kan Ronja som är SÅÅÅÅ
lik sin pappa vara så lik mig som bebis???


här e jag igen!



jag vet var kinderna kommer ifrån!!!!!

VIDEOS:


krypträning på köksbordet...det går sådär=)





lek:




Jag såg en kändis på ullared....cooolt va???
Jonas försvann som en avlöning när jag tog upp mobilen å filma=)
Han tycker att jag e pinsam, men va??? De är jag ju INTE
Det är jag å fjortisarna FOREVER





Jonas på Gekås Ullared...han hota med stryk om jag
fota eller filma honom.....AJ AJ AJ men det va det värt=)
Ha ha ha ha...synd att vi inte stötte på tv-teamet....
jisses va jag hade babblat på då=)
nåt i stil med...min älskade sambo har tjatat i veckor
om att åka till Ullared...å nu äntligen fick han det!!!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Snygga gardiner o så rakt du har satt upp dom, det måste ha tatt lång tid iaf.

Lena sa...

ha ha ha ha ha.. Jonas i ullared & vill inte vara med på film..

Jag ska leta upp tv & hälsa till Jonas & säga att jag lovar att köpa täningsdressen han har kollat på alla gånger han har varit där =)
Lillstrumpa är söt som vanligt, & gud vilka söta byxor..
Pusssss

Lotta sa...

Hej där anonym;)

Våran trädgårdsmästare va här å satte upp dom!!!!
Förstår att just "du anonyma" märkte hur rakt dom satt!!!
Pappa...jag ska inte säga till nån att det är du som e anonym =)

kraaaam

Farmor /Suzanne sa...

Otroligt vad lik hon är dig Lotta när du var liten! Och det konstiga är att hon även är lik Jonas när han var liten. har du inga kort på Jonas i han album som du kan lägga in också. Lika underbart att titta på som vanligt!
Kram från Uppsala!

Martina sa...

Heej!
Vilken UNDERBAR dress med hjärtat på rumpan!!! Sååå söt! :-D
Kan man köpa den via nätet?
Vem e kändisen? Jag såg inte :-/

Vad Ronja växer! SÖTNOS! Se så häligt ut när hon sitter och pillar! :-)
JÖSSES vad lik hon ä dig som bebis!!

KRAMAR

Lotta sa...

Hej Martina!
Kändisen är Fredrik wikingsson=)

Visst är kläderna fiina;)
dom har en webshop! Kolla in deras hemsida! Sååå fina kläder
http://meandi.se/
Kram

svärmor: Jonas förbjuder mig å lägga upp bilder på honom som bebis! Men vi kan inte på en enda
bild se nån likhet?? Men hon e ju jättelik sin pappa nu =)

Kraaaamar