torsdag 17 december 2009

Lite blandat

Stackars stackars Ronja har varit sjuk ;(
I Fredags natt spydde hon flera gånger.....sen har hon inte ätit
nästan ngt på fyra dagar! Å magen har varit kaos på
henne!!!!!! Men hon har vart glad å pigg ändå! Vi har iaf lyckats ge henne
vatten! Stackars lillstrumpa!
Men nu e hon bra igen=)

Våran söta lilla docka blir 7 månader på tisdag!
Stora tjejen!



Å när man har tänder...då ska man borsta med tandkräm



Mmmmm



Ronja å Vilma va så söta... sträckte sig efter varann....
jag sprang efter kameran.....nä då låtsades dom helt
plötsligt som dom hade hittat ngt annat intressant!



I Fredagsmorse va vi på frukost dejt med
Michaela å hennes lilla Agnes-Cecilia



lilla söta Agnes-Cecilia



å hennes söta mamma



å min vv frukost!! Jag har gått ner 4,1 kilo nu=)
Jaaaaa va jag e bra



Det hände en olycka på Ronjas kläder så
hon fick ett bad hos mormor å morfar



roligt i diskhon



liggvänligt



jag hitta en pojkfärgad body i min skötväska????
Undrar om R haft nån dejt jag inte känner till???



kan själv



eller inte;)



men med lite hjälp



Vi ha varit hos Cajza å Anton å hälsa på!



Idag fick jag å Jenny den smarta iden att åka till Varberg å
shoppa lite....tog på oss rejält å gav oss ut



Men vände å gick in igen....8 minus...blåst å snö...nä tack!!!
Espressohouse here we come!

Barnen fick mat å vi fick latte



mums...gröt



När Jonas kom hem idag så åkte jag å hämta Lisa....
hon fick den stora äran att följa med mig å storhandla
på Icamaxi....
ojojoj va hon blev glad



fixa håret lite innan fotograferingen;)



NEJ NEJ NEJ.... vi är viktväktare!



Joooooo....nyttigt ska det vara



NEEEEEEEJ inte!!!!!!!!!!!
Ha ha ha ha ha TACK Lisa för en rolig kväll på Ica Maxi,
med stulen kundvagn å dig som ansvarig blippare...det gick
ju riktigt bra!!!


BYE bye för en liten stund!!!!

3 kommentarer:

Lena sa...

Åhhh Bamsetandkräm vad gulligt =)
Fanns det ingen Hello Kitty ?
Puss till söta Lillstrumpa

Martina sa...

STACKARS Ronja! Varit sjuk! :-( Usch det måste göra riktigt ont i mammahjärtat! Jag lider bara nu när Viljah e lite snorig! :-/

Måste fråga dig igen, kan man köpa den UNDERBARA dressen med hjärtat på rumpan på nätet? Den e såååå fin! :-D

KRAMAR

Lotta sa...

Hej Martina=)

Jag hade ju svarat i kommentarerna innan...hi hi men gör det gärna igen! =)

Kolla deras hemsida...meandi.se
Såååå fina kläder=)

Kraaaaam