tisdag 18 oktober 2011

TJA!!!
vi har haft en ganska lugn vecka!
Ronja va lite febrig fredag å lördag så det blev soffmys
och hyrfilm!!
Men i söndags tog vi oss en sväng till Borås djurpark!
Nu är det lite kallt så vi fick tjingsa på dom "små"
girafferna inomhus

i Måndags hade vi våra vänner Cajza å Anton här på
frukost och lunch! Senare på em kom Anton tillbaka
å vi passade honom i 2 timmar!! Det är såå mysigt nu när
barnen är så stora... dom leker så bra ihop. ett å annat "den e min"
å några " ta det den andra har å spring"
Vi bestämde oss för att baka en tigerkaka!!!
Anton ville INTE vispa med elvispen så
det fick Ronja göra själv :)

han tyckte inte grabbar hör hemma i köket :)hihi

okej då...lite hjälp kan du få

hmm??? hur får man i smeten här?

så här gör man tigerkaka...CHOKLAD =)

detta hör väl till?

vilket konstverk!!!!!!!
(å lite söl:)

mmmmmmmm

sen blev det soffmyyyyyys
Å idag åkte vi å hälsade på Magdalena å
alla hennes hästar!
Ronja satt helt still i ridhuset å tittade helt fascinerat
när dom red!!

var e min häst??

här va den ju=)
Ronja kunde hållaFridolf 183 cm hög
helt själv=)

Ronja: släpp du...jag kan själv=)
Det kommer bli en hästtjej =)

Ronja å morfar höststädar=)

bara lite snö som saknas!!
Snygg jacka pappa :) Den e modern i år oxå eller??
mohahaha

titta på mig å skratta sa jag till Ronja!
HA HA HA skrek hon

stora tjejen har skalat sitt första ägg helt själv!!!

Meeeeeeen här kommer borås djurpark igen

SE!!!! dom klappar på älgen

så nära han va

Inga bilder på lejon, tiger, björnar, elefanter m.m tyvärr
lite gos med getterna innan hemgång

Inga kommentarer: