torsdag 6 oktober 2011

LISEBERG!!!!!!
Ronja har passerat 90 cm å får då åka
vissa stora attrationer i vuxet sällskap!!
Så vi bestämde oss för en
trip till Liseberg i söndags!!
Ronja fick ett åkband av sin pappa å mamma =)

En tur i farfars bilar!!! Oj oj oj va hon va duktig på att
köra!!!

Vi tjingsade på kaninerna.... men Ronja ville
bara klappa lite på avstånd

Sen ville hon åka radiobilarna.... men jag fick inte följa med in å hjälpa henne
på plats!! DÅLIGT!! Å Ronja ville inte ha hjälp av personalen;(
mormor vågade åka karusellen;)

kaffekopparna va roliga!!! OJ va dom snurrade... Ronja tjöt
av lycka

hahaha Ronja syns inte ens

Denna båten va kul...åkte fram å tillbaka och snurrade runt!
Lite för äcklig för mig å mormor...men Ronja tyckte den va jättekul=)
JAG FLYGER sa hon

Här står vi å köar jag å Ronja

SPÄNNADE

Stooora lilla bergbanan (Rabalder)
Den va lite läbbig, Ronja hissnade flera ggr
Hon sprang ut när vi åkt klart å ropade : Pappa den va jätteläskig.....jag
vill åka igen=)

sötnöt

morfar kunde inte följa med;( men han bjöd på god lunch!!
TACK älskade moffa!
Se va alla ser ledsna ut för att du inte va med=)

efter lunchen åkte J å R båtarna! Den snurrar å
guppar alldeles för mkt för mig!!

Som final på dan åkte vi FLUMRIDE!!!!!!
Den ÄLSKADE Ronja...Mer backe, jag vill åka mer backe =)
Tänk va stor hon e lillskrutt som får åka dom stora grejjerna nu!!!
Måste bara berätta att min mamma skötte kameran när vi
åkte å jag hade 30 bilder på folk som åkte innan oss för hon såg inte om det va vi eller inte=)
Men här e VI!!!!!!
Jonas sa... om jag sätter mig längst bak å båten inte blir
framtung så blir vi inte blöta

NÄÄÄÄ VI blev inte blöta!
JAG blev!!! =)
(ronja sitter framför Jonas men syns inte)

En båttur i kaninvärlden innan hemgång=)

goa pussmunnen

LOVE

LOVE igen

Efter 6 timmar på Liseberg vågade Ronja krama
om kaninen=)

Hejdå vi ses nästa år
Vi hade en helt underbar dag på
Liseberg!!! Tack mamma för ditt sällskap!!!
BYE BYE

1 kommentar:

farmor /Suzanne sa...

Vad underbara Bilder. Hoppas jag får uppleva att få gå på Liseberg med Ronja för det är så speciellt att få vara där med barbarn. Hoppas ni får en trevlig helg. Själv sKa jag åka till Fårö . Kra
m