onsdag 28 september 2011

Heej heej heej!


Viilken vecka!!!! Jag har jobbat onsdag, torsd, fred, lörd och söndag.... PUST!!!

Å i måndags då hade jag bjudit hem lite mammor från öppna förskolan!

Här stod jag å fixade lunch kl 9 på måndagmorgonen;) Men mamma å pappa va här å

hälsa på så då fick jag lite hjälp med med Ronja!! När jag stod här å hackade

grönsaker så satte jag kniven i tummen!! Aj aj aj det gjorde å gör fortfarande ont ;(

TUR att min mamma va här så hon kunde forsätta med lunchförberedelserna=)

Vi hade en supertrevlig träff men INGA kort tog jag;( nybörjar miss hihihihi



GLÖMDE Ronjas dans i tisdags ;( OFÖRLÅTLIGT


Idag åkte jag å pappa till världens ände Björketorp å hämtade Ronjas

säng hos Linda!!! Tur att pappa va med, annars hade det kunnat

gå hur som helst med att surra fast dom där delarna=)




Jag är hos min mamma å pappa i stort sett varje dag!

Ibland bara en fika innan jobbet, ibland frukost innan nån utflykt

å ibland bjuder jag in mig på lunch eller middag =)

I fredags bjöd jag in mig på lunch innan jobbet å då blev d fisksoppa





Å i torsdags fyllde Ronja 28 månader!!! Hennes moffa

hade som alltid skrivit ett FINT brev





å köpt en paket såklart




Ronja tyckte kortet på bambi va JÄTTEFINT




brevet...så fint




min fina arbetskamrat Terese




Å fina butikschefen Malin




butiken... tvålar å handukar m.m




badmuffins=)




vi har ju mycket mer...lyktor, filtar,köksgrejjer MASSOR

som ni kanske får se en annan dag =)


Ronjas rum e färdigmålat!!! Å igår va vi på Ikea

jag å Ronja!! åå hon va så duktig, verkligen stortrivdes där!! Vi

köpte madrass å täcke å kudde å påslakan å lampa

till hennes nya rum!!! SNART ska ni få se bilder!!!!

Imon hämtar nog Jonas hennes nya garderob!


Detta överkastet önskar hon sig =)

finns på mitt jobb




i helgen va det inredningsevent på freeport och

Jonas visade sina spabad utanför mitt jobb!!

Massor av folk å tillåmed barn som badade=)

Min mamma å pappa kom förbi å rekade!! Måste kolla så

svärsonen sköter sig ;)



söta Daniella jobbade jag med



Johan å Jonas






MYYYS






Vi somnade gott i soffan



BYE BYE å natti natt