onsdag 9 november 2011









Hej hej hemskt mycket hej!!

Min kamera gick ju isönder :( å

jag använde min lilla kamera men

nån är emot mig...för den är oxå pajj ;(


Men mamma å pappa hade nån gammal kamera liggandes som

jag har fått låna!! Den är jättefin...å nästan så gammal

så man behöver lämna in rulle för framkallning...HAHA

När kameran va laddad å redo att användas hittade jag "gamla"

bilder å det är dom jag bjuder på idag=)

Nu sitter jag på min lunch på jobbdatorn å

något har hänt så jag kan inte byta plats på bilderna,

så det får bli lite oordning=)





Måste bara berätta...Igår satt vi i bilen å Ronja sjöng :

GÖTEBORG GÖTEBORG det är alla städers stad, jag

är kär möt mig där, jag får aldrig nog utav staden som av sommarn

sjöjvhrh av kärlek... det är GÖTEBOOOORG =)

2,5 år..det är duktigt tycker jag:)




Här är första bilden i pensonärskameran=)

Ronja i min mage...skulle tro i 7-8e månaden kanske?

Å goa Chilli hade värlens bästa huvudkudde=)





lillasyster bloggfotar!







å mammas å pappas hund Leo, som numer heter Bobbo!

Vet inte om jag berättat innan, men Ronja sa Bobbo innan hon kunde säga Leo!

Nu säger vi alla Bobbo =)

Å Ronja har en pojke på dagis hon säger såhär

: han heter Leo...samma som Bobbo hihi







Å här e våran bebis...jisses sicken lite söt!!

Tänk att d e 2,5 år sen







*loooove*






man glömmer så fort... å va roligt det va å

hitta dessa bilder





här hamnade ett tjockiskort till....

nä inte på min pappa...jag menade på mig =)





haha tänkte skriva nått taskigt...men det gör jag inte

med respekt för dom äldre!!






HAHAHA pappa ska titta på prix d ámerique på

TV!!!!!!! kolla han har ställt fram eiffeltornet för att få rätta stämningen!!!

Söta gubbstrutt *love*

(pinsamt...jag fick googla eiffeltornet för att stava rätt)





Dom hade lite snöbilder på gammelkameran oxå!!

Snart kommer snön!! Å det ska bli så roligt å mysigt!!!!!!

Jag ÄLSKAR SNÖ!!!!




moster Lena matar Ronja... detta verkar va på jul

då är Ronja 7 månader!!!





VA!!!!! Har dom tagit bildbevis på att det faktiskt va mamma som

chabbychicka våra köksmöbler







här kom visst ett gullkort till!!!





Å sen provade jag lite snabbt om kameran funkade

så här är några nutidskort







så här äter man den sista glassen;)




Mina älskade föräldrar!!!!

Jag ÄLSKAR dom SÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!





Meeeeen här kom ett gammalt kort till =)

men FINT va det!!!







Vi avslutar med ett vackert snökort på Bobbo!!!!




BYE BYE






1 kommentar:

Farmor/Suzanne sa...

Såååååå kul att tita på gamla kort!!
OCH jag LÄNGTAR efter meeeeeer
Kram o Tack för detta!!