söndag 7 november 2010

Hej hej!




Just nu är jag på jobbet! Har min lunch nu=)
Jag har jobbat massor denna veckan! 4 heldagar!!!!!
Ronja har vart hos Pernilla 1 dag och hos mormor
å morfar 3 dagar!!


TACK FÖR ATT NI FINNS!!!


Det är mest jag som lider ;( Jag känner mig
inte hel utan henne! Tror att det är sjukligt!
Jag längtar SÅÅÅÅÅ efter henne!
Men hon har det hur roligt som helst!
Bakar med moster Pernilla(videos kommer komma jag LOVAR)
ut å smycka gravar på Alla helgona med mormor å morfar!
Sen är det massor av lek å sång oxå=)


TUSEN TACK IGEN!!! NI ÄR BÄST!!!






Passar på att slänga in lite bilder som ligger å
väntar i bloggen=)
Förra veckan va vi hos BELLA!!
Hennes mamma hade fixat mat till oss=)
JÄTTEGOD paj!!!
Jonas ska som alltid va i centrum









Ronja matar Lenas docka




Chilli tycker om Bella





sen blev det soffmys





på måndagar har vi rytmik!Ronja ÄLSKAR å dansa!!!!

Sen gillar hon att leka under fikan oxå;)



sitter å skvallrar


kramas å gosas med Henriette



bus


Springa i soffan är KUL och inte alls farligt;)



stå på huvud =) Det är säkra lekar....ingen som slår sig;)



BYE BYE SES SNART !!!!

Inga kommentarer: