måndag 1 november 2010




Hej hej!
Jag vet inte vad det är med mig men sista
2 veckorna har jag vart SÅÅÅÅ trött!
Jag orkar inget! Allt känns jobbigt!
Jag läser inga bloggar, kollar knappt fb!
Sätter knappt på datorn!
Orkar inte!!
Men jag tar mig i kragen och gör Ronjagrejjer!
Tur man har den goooooa tjejen som livar upp
stämningen iaf=)

Här kommer min bekännelse:
Jag slutade röka när jag blev gravid!!!!
Sen mitt dumma nöt började jag igen
när jag slutat amma ;(
Nu har jag bestämt mig för att SLUTA
för ALLTID!!!!!
Jag har fått champixtabletter utskrivna (som jag
ätit en gång innan med BRA resultat)
Jag har ätit tabletterna i 2 veckor! Exakt lika många veckor
som jag varit "orkeslös"! Och jag har slutat röka;)
Jag hoppas detta går över snart!!! Jag vill så
gärna vara rökfri!!!!!! För Ronjas skull och
för min med såklart!!
Tabletterna ska man äta i 12 veckor....Ska jag vara
trött SÅ LÄNGE??
Jag kände inte alls såhär förra gången, men kroppen
kan säkert reagera på olika sätt!?!

Så förlåt alla om jag är dålig bloggare och vän
just nu!!! Glada pigga sociala Lotta kommer
snart tillbaka ;)
Jag mår ju bra iaf! Känner mig lika glad som alltid!
Jag är INTE deppig......bara TRÖTT=)



Vi har haft fiiiiin besök från Gotland!!
Ronjas farmor kom å hälsade på!!
Tyvärr har hon många å hälsa på så
vi fick inte så mkt tid tillsammans;(

Hon va med oss på öppna förskolan!



Å vi hade en mysig dag på kungsmässan! Suzanne bjöd på lunch
(TACK TACK TACK)
å Ronjas faster Jenny å Ronjas mormor kom dit oxå!
Sen köpte snälla farmor ett regnställ till Ronja!!!
TUSEN MASSA TACK!!!!!!!!!!!!!!!



Det va massor av spring fram å tillbaka innan
jag kunde bestämma mig....men SE SÅ FINT
det blev tillslut=)
Å fodrat varmt å gott!!



kolla in i skogen!!!! Stod en STOR älg hos mormor
å morfar när vi va där häromdan!
Ronja tyckte den va jättefin!



En dålig bild... men Ronja älskar sitt fågelsmaka!
Vi har ca 20 småfåglar samtidigt precis utanför
fönstret!
Å detta är utsikten från Ronjas matplats;)
Det va en fin present från mormor å morfar!!



Vi va hos Linda å mööös i förra veckan oxå!
Ronja spillde juice på sina kläder!!



God kycklingsallad å hembakat bröd!!!
MUMS!!



Söta goa Chilli



Ronja fick låna ett par SHORTS å
ett linne av Amanda ;)


ha ha ha Ronja har snott datormusen.....Amanda
undrar varför hennes spel krånglar ;)



Lite gos med Evelina



Å lite puss



mina flickor myser!!!!


Ronjas kusiner Julina å Lisa kom å hälsade på!
ETT kort blev taget å det blev SÅÅÅÅÅÅÅ BRA =)



Anna å Andreas å Izabell va här i lördags!
Söta goa Izabell



Ronja älskar bebisar! Ska sitta nära=)



å hålla handen!!



I söndags morse plockade jag fram frukosten.
Då passade Ronja på......



busunge;)



ha ha ha



Å i söndags kväll hade vi en spakväll



Veronica Manfred å Freddan å vi hade en riktigt
mysig slappesöndag med spabad i Jonas butik!
Pizza ute på stan efter å kaffemys hemma i deras
soffa!!! Kan en söndag vara mysigare???? NÄÄÄÄ



Jag sudda ut Veronicas otroligt konstiga min!
Tror inte hon vill att ni ska se den ;)
Hallååååå vi vill oxå bada=)



Tack mina goa vänner för en mysig dag=)



mot pizzerian! Manfred å Ronja håller handen, så gulligt!!



Hemma blev det mys i hundsängen;)


Sen blev det kvällsmys i soffan!!!!


Hej då från ett regnigt Åsa!!!!!!
Men det gör inget!!! Vi har REGNKLÄDER=)


2 kommentarer:

Lena sa...

Hoppas du blir pigg snart igen, vill ju inte att du slutar blogga =)
PUSSSSSS

FArmor/Suzanne sa...

Tack för några underbara dagar! Jag hade fullt upp på denna enda vecka som jag var på "framsidan"Många att besöka!
Kramkram