torsdag 11 november 2010

Hej hej!
Jag ligger lite efter i mitt bloggande;)
Men nu verkar mina krafter komma krypandes
tillbaka!!! Jag har vart rökfri i snart 3 veckor!!!!!!!
HURRA va jag e bra!!!!!
Jag har minskat tabletterna till 1 om dagen.
Mest för att jag inte orkar med min trötthet! Men det verkar funka ändå;)

Ronja har fått dagisplats!! Ett dagis som ligger på 2 min
gångavstånd!!! Perfekt!! Hon kommer börja där den 24e Januari.
Lilla bebisen har blivit stor nu! HUR SKA JAG KLARA MIG???


Vi har vart å hälsat på James å hans föräldrar!
Han e så go!!!!!!!!!!!!!!




Chilli fick gosa med brorsan lite



Hallå????? Hjälp!!! Det är nån som vaknat här!!!



va mysigt du har det då...får man plats?



finns det hjärterum så finns det stjärterum =)



puss puss pusss



ha ha ha ha.... e hon stor eller är han liten???



hon är en riktig napp-polis Ronja! Trycker gärna tebax nappen
när den åker ut=)



lite gos med Goa Sandra=)


syskonkärlek



Ronja bäddar å Jonas gosar James



så mysigt Chilli får det



Ronja låna James säng!
Gonatt



Hon vill gärna ha honom i knät.



pussas lite



pussas mycket;)




soffmys



Åååååååå


Vi har vart hos söta goa kusin Bella(som Ronja ÄLSKAR) flera gånger oxå
Men det har lillasyster
bloggat=)

Pussar å hejjdå

1 kommentar:

Farmor/Suzanne sa...

Ja nu ÄR hon stor! Grattis till den lyckade dagisplatsen! Förstår att det känns hemskt!
Kramkram