måndag 14 juni 2010

TJA=)

Vilken vecka....REGN REGN REGN!!!!!
Å Pernilla med familj har varit i Turkiet;(
Jag har längtat ihjäl mig!!!!!
Men nu äntligen e dom hemma igen=)
Jobbigt när man ses i stort sett varje dag....denna
veckan har känts som 2 månader lång;)

Ronjabus älskar sin syster



Gosigt



hon gillar å gosa med sin häst oxå=)



Veronica Fredrik å Manfred va här
å grilla i lördags!! Vi hade en superduper
mysig kväll! Som alltid med den familjen;)

Ronja å Manfred är riktiga kompisar!!
Ser ut som ett gammalt gift par!



Söta Manne kör runt på Ronja





bäst å hålla i sig



kolla bruden...jag kan göra
konster oxå



Manne tyckte man skulle leka i leksakslådan
med alla saker utanför=)



söta Veronica



Jonas fick sig en liten omgång=))



Deras lilla söta Jacob kom på kvällen...stackarn va så trött



men jisses va dom håller på;) Kolla Jonas min...haha



I söndags kom Ronjas gudföräldrar å deras söta barn!



Å fina Linda



dom hade med sig present!!
För dom kunde tyvärr inte komma på
Ronjas 1års kalas! Hon fick en pärla till
sin samling! Å så fick hon
FINGERFÄRG! jag säger inte mer;)


här e våran framsida



å mina jordgubbar......VEM har ätit av dom??
Undrar om Jonas får för lite mat?
Eller så va det Jimmy....tyckte han såg lite
skyldig ut när jag fråga honom;)
Han va här å ställde sin cykel en morgon vid
6-tiden...perfekt tid för jordgubbe-pallning



Lilla sessan har fått massor av prickar å
blåsor! Det är inte vattenkoppor....vi fick åka till jouren
i söndags då blåsorna på hälarna blev inflammerade;(
doktorn säger att det är virusblåsor...helt ofarliga, men
aj aj aj va dom kan göra ont!
Så nu öter hon penicillin för sina inflammerade
hälar;(


hälarna...blåsorna syns kanske inte så bra



så här ser dom ut=(



Varför envisas folk att fota mig när jag sover???
Lena???
Fast denna gången va det Jonas som smygfota!
Kolla va Chilli ligger gott=)



PRESENTER från Turkiet!
ÄKTA ;) versace handukar till mig å Jonas



Ed Hardy till Ronja



Sååå cooooool med massa "bling bling"



Hello Kitty jeans med MASSOR av "bling bling"



topp å ballongkjol
"BLING BLING"
I lööööve



tröjor



å en badflyt grej med tak=)


å en ganska ful mössa=) ha ha ha ha



TUSEN TACK för alla fiiiina presenter!!!!!!!!!



Vi va inne på mitt gamla jobb (babyproffsen) å hälsa på!
Gulliga gulliga dom hade paket till Ronja!



Underbara Yvonne å underbara Caroline



sååå söt body fick hon!!!
Tyvärr va den för liten så ni får
tyvärr inte se den på;(



En sista bild på kärleksparet när dom ska ut å påta
i Veronicas trädgård!! Dom har till och med bytt skor
med varann;)



BYE BYE BYE

1 kommentar:

Lena sa...

Åhhh stackars Lillstrumpa =(
Pussa från moster ...
Kram kram