måndag 7 juni 2010

Fick ett mms av Jocke med kniven...han va inte så glad på mig!!
FÖRLÅT.....Hur kunde jag glömma??????

Original Video - More videos at TinyPic

så här e mms:et

Original Video - More videos at TinyPic


Ronja har bestämt sig!! Mammas mat e BÄST!!!
VVBM (våga vägra burkmat)
så nu e det bara att laga laga laga 2 mål mat om dan *pust*
maten har gått sönder......vi måste laga den....trala la la la



Julina har tagit sin examen! GRATTIS GRATTIS
å tack för go mat å trevligt sällskap!!



Lena fyllde år på Julinas examensdag....eller... Julina tog examen
på Lenas födelsedag!!!! HURRA HURRA för min älskade lillasyster!!
Vi fick paket av Julina...för jag fyllde ju nyss oxå=)



Efter vi firat Julina hade vi överaskningskalas
för Lena



det tyckte hon va kul...tror jag



Julina å Ronja sparkar boll



å Jimmy å Kitty oxå



det är skönt å nana ute



snygg stil va?



Anna å hennes barn va här å hälsa på!!
Alva va ute å cykla..så hon kom inte med på bild



Å i söndags hade vi finfrämmat;)
Emil Sandra å Thea
(kolla noga på Ronja, klicka på bilden så blir den stor;)



lilla söta Thea



lite sol hade vi iaf



Emil hade en ny tröja.... å en ny miin som han tyckte
skulle passa till tröjan...ha ha ha



barnen fick oxå grillat!! Det e kul nu när dom kan
äta "våran" mat! Grillat kött å potatis mums, det e nog hennes favvo!



hallå...ni har glömt några här uppe



kanske kan man ta sig under?



Jag å Lena va å hälsa på Veronica!
Å barnen bada i polen;)



När vi åkte hem låg en TOMTE mitt i vägen!
Vi räddade honom



vadå för liten solhatt??
vadå ränder??? ha ha ha



Pernilla å hennes familj har lämnat oss å åkt
till Turkiet...buhu.... vi hade en liten
avskedsmiddag hos dom i fredags!



Ronja fick oxå grillat kött=)



å glass till efterrätt...undrar va som e så
kul där borta???



det kan inte va dom där 2 iaf



Å i söndags blev det avskedsfrukost innan deras
låååånga resa på en hel vecka




I söndags fick Lisa en för tidig 20års present....
hon skulle med till Turkiet...hon fick 2 timmar på sig att
packa!!!!!!!



hon blev så glad å så ledsen! Det va riktigt kul å
se hennes reaktion! Jag grät, hon grät, alla grät=)


Jörgen försöker få med Ronja i "inte va med på kort klubben"
(snygg solhatt....den ville han nog ha med sig på resan)



Ronja med kusin Lisa



va e det med killarna å Ronjas hatt???
Får nog gå ut å köpa dom varsin=)

Jörgen å Jonas leker jage...Jörgen älskar å bli filmad:

Original Video - More videos at TinyPic

Vissa grejjer kommer vi att ångra att vi lärt henne

Original Video - More videos at TinyPic


Ronja pussar Lenas katter:

Original Video - More videos at TinyPic


Ronja har lärt sig vissla:

Original Video - More videos at TinyPic


PS..... Ronja kom INTE med nån försenad morsdag present....DS ;)


BYE BYE BYE

1 kommentar:

Farmor/svärmor sa...

Ohhhhhh jag längtar sååå efter dessa bilder och videosar!!
Och idag fick jag ett underbart "KANSKE" per telefon att Lotta o Ronja kanske kommer till gotland i sommar:
Så underbart det skulle vara sååååå underbart om ni kom, även om det bara skulle bli 2 tredjedelar av familjen!Och jag längtar Sååååååååååå mycket efter er!! Kramkram