söndag 9 maj 2010



Anonym Hej igen=)
Idag blev jag så rörd!! Alla håren på kroppen
reste sig å jag blev helt tårögd! Jag
har fått en kommentar på min blogg som
är helt fantastisk!!!!!
Läs å njut:


Anonym sa...

Hej lilla Ronja,
snart blir du ett år. Vi minns den natten du föddes... det åskade och din mamma drack kaffe...
Vi vill önska dig ett stort grattis på 1-årsdagen i förskott!!! Vi hoppas du får många presenter och att du får äta så mkt tårta du orkar.
Många kramar från Maria och Theresa

8 maj 2010 23.23

Radera
Detta är från våra underbara barnmorskor på förlossningen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vet inte hur jag ska kunna tacka ordentligt för denna underbara
kommentar!! Vi hade turen att komma in på förlossningen
när 2 fantastiska människor jobbade!
Den natten
Ronja föddes va vi ensamma på förlossningen och
Maria å Theresa va med oss HELA natten!
Det åskade å levde på utsidan! Våran rövardotter
fick sitt namn av sköterskan Maria!
JA helt underbara tjejer dom där 2!!
TUSEN TACK för all hjälp
å stöd vid våran förlossning!!!
hoppas hoppas ni jobbar när min lillasyster ska få
sin bebis i oktober;)




här e jag (träskpaddan) å Theresa



Å här e Ronja å Maria!



å det berömda kaffet=) tänk att dom kommer ihåg!!
vem vill inte ha kaffe mitt i förlossningen?? hi hi
Kaffe + lustgas rules





Oliver Å Alvin fyllde 1år i februari....
men dom har haft vattenkoppor så vi har inte kunnat ses
förrän i fredags!
Då blev det kalas!
På med partyhattarna. Ronja å "syster" Nathalie



Stora ettåringarna=)



Barnkalas?



I lördags va Jenny,Andreas å Vilma här!
Grillning å vin! Å Jonas va lika glad som alltid;)



grillad banan med mjölk choklad och vit choklad, varma jordgubbar med cocos
å glass!! MUMS!!



Ronja har träffat ett fotbollsproffs idag!
Kusin Julina å hennes Peter va hemma å
fikade hos oss.
Nu ska vi börja se på fotboll!!!
Fc köpenhamn HEJJAR vi på;)
undrar om det finns nån bok man kan läsa så vi lär oss alla fotbollsregler!
Hmm?? jag e ju helt kass på fotboll, undra om man kan lära sig gilla det?


gulli gull gull...dom e SÅÅÅÅ SÖTA!!!!
Ronja verkar tycka det oxå!



Jag har jobbat i helgen! Med söta Johanna=)
Gissa om vi blev paffa när vi "råkade" ha likadana
kläder på oss!!! Man kan ju tro att vi messat å
bestämt att vi skulle va likadana...men nä...
vi e väl inga fjortisar heller;)



å idag...gissa om vi blev förvånade.....LIKADANA IGEN!!!
SCAAAARY



Gulliga Susanne har jag jobbat med oxå!!!
Hon e så söt!



vem kommer här?????



jag å Ronja!!!!! På nya cykeln å cykelkärran!!
Det tyckte hon va jättekul å ut å cykla! Vi tog en sväng upp till mamma
å pappa! Jonas latmask tog bilen!



SÖTAST med sin cykelhälm i sin fina kärra


Inga videos idag;( nåt har hänt...kan inte ladda över;(
men men va är väl en bal på slottet??



PUSS Å KRAM

4 kommentarer:

Lena sa...

Jag hoppas med dom jobbar när jag ska dit.. Så gulligt av dom som kommer ihåg Lillstrumpa =)
Pussss

Farmor/Suzanne sa...

Helt otroligt att barnmorskorna kom ihåg er, förstår inte vad som gjorde att dom kom ihåg er!!Kan det vara att det var första gången en födande mamma ville ha KAFFE!!
Men varför är alla ettåringar så deppade??Tur att mammorna är glada!
INGA videos.......hoppas du kan fixa datorn till nästa gång. Längtar så efter att få se MER Ronja!!

pernilla sa...

Man gråter ju när man läser sånt, så underbart! Lena får beordra in dom på övertid om dom inte jobbar!
love you

ItaPita sa...

Hahah det var ju ett passande namn eftersom det åskade ;)
Jag förstår itne heller att de kom ihåg er med tanke på att det ändå föds en och annan men vem kommer inte ihåg Lotta??? ;)
Kram Carita