tisdag 9 september 2014

Saknad

Nu.... För em halvtimme sen åkte Ronja och mormor till Landvetter! Dom åker till Grekland i TVÅ veckor:) skönt för dom... HEMSKT för mig.... Jag SAKNAR henne redan så jag nästan dör <3 


Vår nya adress:)) konstigt att det redan börjat komma post... Vi har inget hus och inte ens nån brevlåda;) 


Cooooooolaste nya skorna till Ronja <3 


Louise fyllde 40 i tisdags.... Då blev det tårtfrukost!!! MUMS


Nu händer det grejjer med gästhuset svärmor <3 


Ronja fiskar krabbor <3


Saknar <3 kommer bli 2 låååånga veckor <3



2 kommentarer:

Unknown sa...

OH såååå fint "mitt" hus blir!!! Och snälla rara lilla mamma♡♡ Ronja kommer att har det såååå på bra med mormor! ! P&k

Unknown sa...

Jag vill oxå bo där ibland ��
Söta goa Ronja klart du saknar henne .
Men hon har ju det sååå bra med bästa mormor ��