torsdag 21 augusti 2014

Sjuk tjej:(

Idag åkte jag och flickorna till våra vänner Jenny, Vilma, Elsa och Alva och lunchade och lekte.... Men mitt i allt blev Molly sjuk( feber och kräktes) så hon och jag åkte hem. Nu ligger hon på soffan och sover lilla söta sessan <3 



Molly är grym på att handla;) 


Min systers pojke Colin älskar cocosfluffkakor ;)


Studsmattehoppning med kusin Bella och Jimmys bästisar;)


Våra UNDERBARA <3



En dag på lekland



Laddar för midnattsloppet på lördag=) i lungt tempo känns benet okej <3 JIPPIE <3 


Jag har det såååå stressigt på mitt nya jobb...... Älskar massagefotöljen där;)

Så nu laddar jag för att hämta Ronja i kungsbacka och åka till första ridskoledagen på denna terminen <3 <3 

Kraaaaam








2 kommentarer:

Unknown sa...

Tack för en mysig dag ��
Hoppas Molly mår bättre snart. Puss puss

Unknown sa...

Hoppas Molly är bättre nu. Nu är dom lika varandra . Trodde först det var två kort på Ronja. Kra