söndag 6 februari 2011

Promenad

Heej!!
Tack tack "bagarn" för hjälpen igår så jag kan blogga från min iphone=) internet har ÄNTLIGEN kommit igång hemma så nu kommer snart bloggen från våran fantastiska Thailandsresa ;)
Nu är vi tillbaka i verkligheten. Inskolningen på Ronjas dagis är klar å har gått RIKTIGT bra!! Ronja älskar sina fröknar och dom andra barnen :) jag har jobbat 2 dagar nu och det känns bra!! Men det känns att man inte jobbat på 21 månader!!! Pust å stön va trött man blir;) hoppas jag kommer in i det snart!! Men d kommer bli bra;) jag Älskar mitt jobb å mina underbara arbetsKOMPISAR;)
Nog skrivet för denna gången....SNART kommer en riktig blogg=)
Just nu har vi vart på en 1,5 timmes promenad i disvädret!!
Myyyysigt ;)
KRAMAR till er alla!!!!

2 kommentarer:

Farmor!! sa...

Nu är jag trött på att se denna promenad!!!!!!!!!!!!!
Kan jag inte få se lite Thailand...........snälla!! Kramkram

Pernilla sa...

När ska du börja blogga igen???? Kram från storasyster