fredag 30 januari 2009

en gravids dag på jobbet

Jag har städat bland tvålarna (STOLT)



ordning å reda



mina fina badrumsmattor! (som jag å Johanna gjort så fint)



Såhär ser min uppackningsvagn oftast ut =)



Malin (butikschefen) ger order om hur vi ska jobba....Ser hon inte
att jag äter Emils(Jannas Emil) DJUNGELVRÅL??? Ha ha ha



Tjockis står å kollar in ordningen med "Emils" djungelvrålpåse
Måste bara tillägga...lakrits e inget speciellt sug jag har...va bara
så att Emil råkade komma med en påse!!!



Kaffe å djungelvrål(Emils)...PÅ MIN VAGN...vilken tur jag har



Tur att Emil kom förbi så jag kunde äta lite på hans Mc Donalds...man ska va snäll mot gravida =) Å det är Emil ( jag fick djungelvrål oxå, eller snodde jag dom av honom?)




1 kommentar:

Anita Von Katchanii´s sa...

Fin du är Lottan!!
Jag älskade åxå salt när jag väntade en av grabbarna...